понеделник, 5 септември 2011 г.

What The F*** утро

Тая сутрин просто нямам думи...

Събуждам се (след около 2 часа сън). Почти не съм спал (след около 2 часа сън). Напоследак страдам от некво безсъние (2та часа сън го доказват).

Цял ден съм като труп, дойде ли време да заспя в леглото, се въртя с часове... докато не заспя в 4 сутринта и след това се събудя 50 пъти, докато накрая не ми писне и стана в 7-8 сутринта (след сумарно 2 часа сън).

Но не това е смисъла на настоящата публикация.
Просто събуждам се и какво да видя?!

- ТОВА:

Просто... нямам думи. Сега и да се опитам да заспя отново... ще бъде неприятно.

Добре че приятел ми прати песничка да се изкефя.


Отдавна не им бях слушал дивотиите, ама това последното им парче, просто е зашеметяващо.

Гледайте клипа и слушайте феноменалния текст. Аз, ако повторя, ще трябва да мина през аптеката за памперси първо.

La pic:
Конкурса още важи

2 коментара: