вторник, 13 септември 2011 г.

Gut сутрин

Тая сутрин е специална! Поради много причини... 13тото число на месеца е. Събудих се мощно, сравнително рано и ми дойде музата за неква весела музичка... В последствие мозакът ми е пропит с това парче:


Днес е 13ти IX и се навършват 15 години от смъртта на 2Pac. R.I.P.


Сега да се насочим и към нещо по-весело. Очите така са ми горелясали, че даже още не мога да се очистя, като хората. Много ЗЛЕ. Въпреки това ми е некво фъннки мънки арно и се чудя к'во да сторя през настоящия ден. Вероятно по-късно ще драсна още някой ред за ON!Fest, защото до момента съм написал малко за WCG и HMSU класиката, а има десетки други неща, които предстоят да се СЛУЧАТ.


Сърби ме врата... май е брадата, ке трее да се бръснем. Много изперкало...



П.П. За малко да пропусна! Днес в 11:05 влезна 2000ния потребител, прегледал блога. Love ya хаха. По случая - мина през мозачната кора и се насочи към пръстите ми следната обида:
"Да гагиш на слон!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар