понеделник, 24 октомври 2011 г.

Insane in the membrane

Преди нек'ви минути ми се случи много красиво и изящно събитие в моята гейминг "кариера". Нали цъкам си такова като некъв дебил няям идея к'во правя, шот от половин година насам почти не цъкам StarCraft2 и все нек'ви неадекватни неща ми се случват ingame, които в крайна сметка все някак успявам доста често да ги превърна в моя полза шот имам некъв смешен дългогодишен опит в този вид игрички.

Та идеята е там, че преди малко си цъкам такова в ladder-a и взех, че направих поредица от супер хитри неща, които в крайна сметка ми спечелиха играта по мега готиния начин и сега съм превъзбуден от възторг и въодушевление и реших, че трябва да споделя този момент с изчезващите посетители на блога, тъй като напоследък не намирам време да драскам стандартните неадекватни чудесийки.

Историята е следната - тръгвам си аз на бърз експанд, по диагоналите си цъкаме с некъв зерг на картата Shakuras Plateau. Ta... джиткам аз на бърз експанд стандартно - кулички, гейтче, ала бала и взе, че оцеля да остане извън wall in-a нек'ва проба. И си викам "я да видим са от тая прокажена късметлийска проба дали няма да излезе нещо арно".

Boost-вам три зилота от гейта и му скачам на зерга на natural-a, като в същия момент гледам да мушна пробата към третия му експанд, който се намира на natural позицията на най-близкия location. Там пуцам се малко, занимаваме се със зилотите и виждам, че ми проследява пробата и я е видял, но в суматохата не успява да я убие. 
От тук почват "pure genius" разсъжденията ми.
- Пробата я виде то'а невестул, са ше я дири и ше я отрепе, ама шот съм хитър я да я плесна по средата на main-а до третия му експанд, па той ше обиколи периферията на main-a и ако имам достатъчно късмет нее да я зърне.

Така се и случи! След което метам с тая проба 3 кули и 2 пилона на high grounda до 3тия му експанд и почвам харас с нек'ви зилоти и тея кули, където отрепах 7-8 дронки и маса кучета (след пуцанията за експандите сумарно жертвите наброяваха 99!!), виждам че съм го блокирал там, ама няма да мога да му отрепя хата, особено като почна да миксира и нек'ви roach-и и плеснах 4-5 зилота да отидат към 4тия му експанд (който през това време видях, че се прави). С тея няколко зилота взех, че успях да убия хатчерито в точния момент, когато щеше да ми убие окупацията на 3тия му експ и се връща да доубие останалите няколко зилота и пилони.

Тук идва черешката на тортата.
- Убива ми той разните същества дет се опитват да опустошат останалото от 3тия му експанд и в последния момент, на последния момент пускам 1 зилот и 1 сталкър. Гледам blink-a (който бях пуснал през това време) му остава нек'во супер късо време да се "случи" и го boost-вам. В момента, в който сталкъра на експа му остава на 1 храчка живот, става blink-а, следователно аз го блинквам и в последния момент преди да загине горкото животно то се изхрачва като перничанин на порше върху хатчерито на 3тия му експанд и всичко загива МРЕ. Малко след тези събития аз съм дръпнал вече с +20 работника спрямо зерга и той се задавя в собствената си агонизираща подлина и загива, като крачол на клошар.
Много доволен!
По случая ще ви черпя с песничката, която чувах, когато пича осъзна, че е загинал и натисна alt+q:

bonus pic:

2 коментара:

  1. Хаха, евала!Бих го видял как се случва("умирането като крачол на клошар"), че ми е бедно въображебието :D

    ОтговорИзтриване