четвъртък, 13 октомври 2011 г.

Дни на криза

Нещо последните дни не съм писал нищо. Криза е! В криза ми е здравословното състояние. В криза ми е психическото състояние, благодарение на кризисното здраве и накрая е в криза и времето. 
Баси помията. Некво вали, нек'во ладно е, некво гадно е, нек'во не е за излизане. Добре че точно сега се разболях, да не ми е гадно, че навън е яко, а аз тряя да дебна тоалетната фея, как ше ме викне след нек'во късо време.


Изобщо... Криза е!

Та нямах и намерение сега да пиша, каквото и да е било, ама ми се прииска да споделя тази песничка:


Аз, даже не подозирах, че има такава песен. В смисъл... на компютъра имам страшно много тракове и голяма част от тях, даже не съм ги чувал.. странно, но факт! Имам и дискографията на въпросния... хмм, продуцент/дй джей/дхуркатор, или там к'вото се води, ама точно тая песен не я бях чувал. Много ме изкефи!! 

bonus gif:

Цъкнете на изображението, ако не се раздвижва!

Няма коментари:

Публикуване на коментар