четвъртък, 6 октомври 2011 г.

Flypaper

Черен.
Весел.
Криминале.
Убийства.
Два банкови обира в един и същи момент.

РАЗПИЛЯВАНЕ



Току що гледах най-добрия филм за годината. Поне от това, което съм гледал през изминалата година. Мега комедията, с мега лафовете, в мега обстановката, в мега яката история, с мега яката история, която накрая се развързва от 2-3-4-5... не мога да броя до толкова, възела.
Не мога да опиша всичко, което мисля за този филм. НО съм впечатлен и то много!

Много свеж, макар и черен, хумор. Супер новаторска история,  която разбива криминалните неща. Кара те да мислиш, а на всичкото отгоре некъв луд ти обеснява нек'ви неща и в един момент докато не почне да чува телевизорите тъпия южняжки селтак му отнасят ухото с куршум, докато другия е обгорен на куче от собствения си взрив и се гръмват нек'ви заложници с плешиви евреи, докато черния пироман не се овъглява.

Разбрахте ме!

Когато умре грозна си казваш, майната му. Яките мацки са като еднорозите или леприконите. Рядко се срещат. Трябва да ги пазим!

Моля ви, гледайте този филм!


Дядо ми продаваше лунна светлина. Баща ми беше сериен изнасилвач. В кръвта ми е да бъда престъпник! Но между нас да си остане, винаги съм искал да работя в аква парк.

Няма коментари:

Публикуване на коментар