вторник, 4 октомври 2011 г.

Bunraku

Както знаят голяма част от вас много рядко ми се случва да гледам цял филм или даже серия наведнъж. Като цяло съм от хората, които им писва изключително бързо някаква история, особено когато е предвидима. 


Няма какво да се лъжем - вече всичко е МЕГА предвидимо => супер ми е скучно. За това трябва да намеря нещо ново и интересно, за да ми грабне вниманието и да успея да го изгледам на 1-2 пъти.


За това и успявам да гледам разни анимета с известна доза успеваемост (ако се брои 20 епизода за 30 дни успех.. сигурно ще ми се смеят зарибените). Там намирам интересни, разнообразни и иновативни истории, сюжетни линии, съдби, персонажи и т.н.

В годината се случва да попадна на един, максимум два филма, които да успеят да ме впечатлят с нещо... каквото и да е. Под филми имам предвид - Hollywood продукции. 


Днес попаднах имено на първия такъв филм за тази година. 

Историята е плоска. Сюжета е праволинеен и не особено интересен. НО това се и цели в този филм. Целта е ясна, средствата са мега разнообразни и такова нещо, мисля че не съм срещал в американски игрален филм. Всичко е измислено, всичко е фалш, всичко е кюфтек. Нито повече, нито по-малко!


Името Бунраку представлява традиционен японски жанр в театралното изкуство, от тук нататък можете да си изкарате изводите, че атмосферата няма нищо общо с познатите ви американски бози. 
Историята е тъпа, ама никой не е казал, че е genius. Действието е доста "нацепено", докато не разберете къде се намирате и какво се случва, после става мед и масло и става доста интересно.


Не съм некъв спец, ама бих му турил една 7-8 оценка от 10 точки. База за сравнение - има два филма на които бих сложил 10/10, така че 7-8 е доста високо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар