събота, 3 септември 2011 г.

Спи ми сЪ

Некво такова, събота е!
Вчера беше петък, ИЗНЕНАДА!

Тая нощ, нямам идея за к'во седях до 5 часа праа некви неща... а да, сетих се!
Слушах ей тая песна:

Супер яка е. Последните дни готвих паниран кашкавал, ШКЕМБЯ, правих си ултиматичната закуска. Тях, в следващите дни ще кача и нагледен материал как изглеждат. Всичко се получи повече от перфектно, само шкембята малко го пресолих, шот съм бот, ама за това се пие двойно бира, яде се двойно хляб и се пляска двойно люто и става прекрасно ЧУК! Разбира се, няма да пропусна и ултиматична картинка и този път и ще ви предоставя следното изобретение показващо изключителния просперитет на човешката изобретателност и абстрактен гении:
Дали не е яко, А!? - И аз така си мисля ;) Също се сещам, че в петък срещу събота е некво арно да седиш на компа в 4-5 сутринта. Некви неадекватни хора пишат, не е ясно с каква цел и какво мислят. На другия ден никой нищо не помни. Сетих се и причината да бях превъзбуден миналата нощ.
Deyan Georgiev iNNERFiRE | SC2 vs CoBbys Sc2 5 : 0 GRASTA ALL KILL ?
Това е в следствие на един проблемен мач, който имахме последния weekend срещу едни немци. Опитваха се да лъжат и да мажат и да се правят на интересни и да вкарват нек'ви филми на админите на SC2CL, ама като насреща имат човек водил отбор в продължение на повече от 6-7 години и националния отбор от близо 3 години, няма де да одят... АААААААААА сега се сетих, преди малко се видях с едни приятели на цаца и биричка и толкова ми се спи, че чак час и нещо след това загрявам, що ми се разбиха да ми се смеят. - Нещо си обеснявахме и аз се опитвах да разсъждавам (явно не ми се отдава това в момента) и повторих към 5 пъти, че сме 2010та година... Сега се сетих, че сме 2011та вече. Пффф, колко бързо лети времето. Ето ви и задачка, закачка... понеже сега не съм в състояние да мисля:

Няма коментари:

Публикуване на коментар