неделя, 18 септември 2011 г.

Party

ON!Fest се случи и се случва все още. Навсякъде има супер много неща, които са мега интересни, но просто ще говоря само за едно, защото то ми изпълни настроението и всичко през последните 20 часа.

THE PARTY MADA FAKA

Беше БОЛНО.
Една от репликите, с които организаторите на ON!Fest зарибяваха хората бе нещо от сорта на: "А музиката?... Трябва да я чуете!"

В интерес на истината това е лъжа! Няма еквавалент в България, беше ПЕРФЕКТНА. И слушането не е достатъчно, трябва да я усетите! Просто баса БАСЪТ... трябва да го почувствате!

Първо подгряха бг пичовете eXo и James Bongg, след това се намеси Borgore, който БУКВАЛНО унищожи всякав помен от смисъла на думата живот, защото всички бяха на ПАРТИ. Просто СМАЗА. Даже се опитвам да напиша с големи букви СМАЗА, за да ви покажа, че той смаза, но всъщност той просто... СМАЗА!!



След него нахлу DJ Fresh - просто не вярвах, че може да се миксират такива неща с dubstep по толкова феноменален начин. Невероятно! Не случайно е един от най-добрите... доказа го с 6+! А в момента, като пусна моя любим трак - Rusko - Everyday (netsky remix), няма да ви казвам какво беше чувството!


Roni Size просто изкърти също с вече по-бързи dnb и намали нивото на dubstep.


Просто музиката беше толкова велика, че нямам думи. Това мога да го нарека "най-доброто" парти правено в България. Не мисля, че е имало по-добро, а аз със сигурност не съм присъствал, ако е имало.

Евала на организаторите заради две неща:
- Охраната си вършеше по мой наблюдения повече от перфектно работата, имаше силен контрол и всичко, поне до колкото аз видях, бе на 6;
- НЕ БЕШЕ разрешено пушенето в залата! Това просто направи нещата N пъти по-добри. Не знам за вас, ама на сутринта нито ме боля глава, нито нищо, само малко ми беше тежко от недоспиването и изхабената енергия... но нормално. Просто това с опушените помещения и помия е... баси ташака.

Цялото парти... нямам думи, но аз лично изтрещях като котка на блистер валериан!
Снимка от ON!Fest - изпълнението на Borgore:

Няма коментари:

Публикуване на коментар