петък, 9 септември 2011 г.

Носталгия

Винаги съм знаел, че съм от хората със силно изразена привързаност към отминалите времена и изобщо съм фен на "доброто старо".

Чух една песен, която просто ме накара да започна да пиша по темата. То не просто ме накара, а буквално с шут в гъза ме прати пред компа и ми каза "Пиши кучко!".
... Без коментар, нещо такова се случи, наистина, ДА БЕ!

Са ше се кажете:
- Кви ги плещи тоя пак - нещо не си е взел сутрешната доза шкембе.

Може би сте прави, може и да е от липса на сутрешно шкембе, но просто чуйте, останалото ще го оставя на вашите ушни миди да анализират слуховите вълни.


Това ми напомня за добрите стари времена, когато сметките за интернета не бяха сметки за интернет, а сметки за телефон. Когато модем беше нещо почти толкова важно, колкото процесор. Когато, за да заредиш windows-a, трябваше да напишеш в DOS "win". Когато човек можеше да се забавлява с autoexec.bat и да си направи компютъра по свой образец и желание още от А-то и Б-то.


След това и дойде първия момент, в който имах компютър с достъп до Internet. Разбира се StarCraft... Помня първата ми игра в Headoff. 
Беше - zvz. На Lost Temple (e на коя друга карта може да е през 2001ва?).
Аз бях на позицията на 9 часа, а моя опонент на 12 часа.
Той отвори на няколко зерглина + хидри. Аз на хат зад рампата, кула, малко линги и много бързи лъркъри. Играта се проточи, защото аз го блокирах но не успях да го убия. Към 20 и някоя минута вече изкарах 3-4 гардиана и така го бих... YES! Душевен оргазъм! Много яко!

Ех, добрите стари времена...
Живейте да ви е хубаво и правете на останалите край вас да им бъде хубаво, за да не съжалявате, когато се появи тази приятелка Носталгия.



Няма коментари:

Публикуване на коментар