четвъртък, 15 септември 2011 г.

Разни

Последните дни се каня да пиша за ON!Festa, защото наближава, а всички тръпнем да видим какъв ще бъде резултата от комбиниране на десетки различни чудесии.

Може да звучи пресилено, но аз смятам, че ще бъде интересно да се видят:
- скейтing чудесии;
- графитяци;
- музика - секва, мьотъл, рап, електронна и т.н.;
- ИГРИ - StarCraft2, CS турнир, Fifa, също и файтинг игри организирани при Anniventure частта;
- ИГРИ - и тея не са за възрастни... нек'ви карти, нек'ви други неща, сек'ви;
- аниме чудесии - Cosplay, AMV и т.н.

Има и още доста други неща, ама нямам желание да пиша, за което и да е от тях, в момента. За това набързо изредих първите, които ми дойдоха на акъла. Не се залъгвайте има още два пъти по толкова, ама просто мъ мързи нямам време.

Една от карикатурите на "РУС"



С тея тъпотии покрай тоя галфон Славчев ми се уби желанието в каквато и да е "art" насоченост, ако ще и това да значи да цапотя с пробити думи, некъв текст, който си го причинявате да четете (МЕРСИ!).

Днес беше 15ти IX. Аз завърших вече преди години, но пак се връщам в двора на старото ми даскало да се видя с новото поколение, да се погавря със зайките, да пия биричка с разни стари познати от училище и от покрай него. Като цяло, да става благо! Честит първи учебен ден! Радвайте се докато го има, защото един ден, повярвайте ми, ще съжалявате, че няма още.

Във връзка с това се сещам да ви препоръчам една страница във FaceBook, която е насочена към това ценно питие - биричката (училище и бира, винаги са били със синонимно значение в съзнанието ми). 

bonus pic
За феновете на Тимон и Пумба!
Този път ще ви туря и една готина песничка, с която куфея напоследък:


Меко казано не съм фен на Катето Пернатата, ама тоя ремикс... пръска!

Няма коментари:

Публикуване на коментар