събота, 3 декември 2011 г.

ЗабавлениеTO

Току що се замислих върху един доста "ежедневен" момент за голяма част от нас.
Случващите се събития - партита, дискотеки, кръчми или т.нар. "нощен живот". Замислих се върху едно нещо, което съм наблюдавал (и наблюдавам), като огромна разлика между мен и останалите.

Концепцията за едно излизане вечерта при мен се разделя на два вида - заради музиката и заради компанията, като разбира се при музиката пак се включва нек'ва група от хора, но не и да се акцентира върху това.


Това разделение при мен се получава поради факта, че обичам да слушам музика, обожавам!

Просто едно нещо не разбирам в дискотеките (в повечето случай чалготеки) и този тип заведения... всъщност го разбирам, но не ми харесва.
- Защо някой е решил, че силната музика трябва да се съчетае със социализация (събиране с приятели и приказки)? Нито можеш да си чуеш приказката, нито да се кефиш на музиката, защото е "shitty", а и да не е всичката, то поне част от нея.

Ако ще се събираме по-добре да седнем някъде да си лафиме да си говорим като бели хора, ако ще ходим на музика, да ходим да изтрещим като бели хора, не да се чудим "оня ко каз`a?".


Та ей това сега ми беше решило да ми се навърти в мозъчната кора и да ме накара да драсна няколко реда по случая.
bonus gif:

Няма коментари:

Публикуване на коментар