неделя, 4 декември 2011 г.

Emalkay le party

Преди известно време в различни публикации бях писал за така очакваното парти с участието на Emalkay и xKore. Бях споменавал за него ТУК и ТУК

СЛУЧИ СЕ!


За съжаление то се случи в едни от най-кофти моментите за мен, поради некадърното ми здравословно състояние - шибан грип, долнава кашлица, факано гърло и пръдлива хрема presents! А за капак на всичко на въпросната дата 2 XII 2011 започна да ме боли и прокажения ми зъб - доле, у десно, мъдрецо. 
С две думи "гадна работа".


Та... отидох на партито с надеждата да не почина в гадната зала на 4км, където традицията повелява да мирише повече на различни димни субстанции от колкото на тютюнев пушек. Щом пиша този пост трябва и да сте наясно, че съм оцелял, въпреки че борбата не беше лека. :)

Изкарах си доста добре, но като цяло съм разочарован от партито. Почитател съм на дъбстепа, но пилотните DJ-и не задоволиха желанията ми. Пак беше яко, но решиха явно хората да пускат разни неща, които да бъдат по криви от колкото мелодични, в което няма чак толкова лошо, но не бях с такава настройка аз самия. До 2 часа оцелях, за да излезне на сцената Emalkay, който просто направи разликата с предходните изпълнители и показа защо е headliner и признат по цял свят.


Тук идва огромната ми забележка:
- Това не може да бъде Emalkay, ако не пусне Fabrication и When I Look At You. Вярно вече са до болка познати, ама все едно да отидеш на мач Левски - ЦСКА и да не гръмне дори една пиратка. Просто това е нередно.


Смея да кажа, че като излезна на сцената xKore почна да пуска още по-добри, супер яки тракове, както и много силен ремикс на Fabrication, който ПРЪСНА. Също така пусна и неговия ремикс на Bass Cannon, с който е станал известен... разбира се също много добър!

След това парти и това което видях смея да кажа, че xKore е млад изпълнител с огромен потенциал и очаквам в близкото бъдеще да го видя вече като Headliner на други места, а защо не и в България отново! Само визията му не ми допада - гей чайна факър, ама това така или иначе не ме грее, защото слушам музиката му, а не лицето му...


Лична оценка:
+ Emalkay и xKore разцепиха. Много добри ремикси и тракове. Emalkay показа част от задаващия му се нов трак Cosmonaut (поне така предполагам по начина по който загатна за него, а не ми е познато такова парче да съществува все още). Очудих се на организацията, защото нямаше опашки и влизането беше ez as shit, за сравнение на партито на Doctor P, трябваше да се редим към 40 минути, докато успеем да влезем, а тук директно.
- Не пуснаха оригиналите на Fabrication и When I Look At You. Останалите пичове, които пускаха музика бяха зле. Тъпия D-Jahsta (гръцко келеме), направо ми развали настроението след едночасови мъки съпроводени от болки в тъпите зъби и още редица шитни. Прекалено крив dubstep за очакванията ми, спрямо "творчеството" на изпълнителите.
bonus gif:

Няма коментари:

Публикуване на коментар