четвъртък, 15 декември 2011 г.

Еволюцията на едно събуждане!

Hello I'm Chucky wanna play!

Здраствойте! В тази публикация ще поприказвам (драскам явно) за традициите ми в разбуждането. Както вече съм споменавал винаги имам някакъв джангър около мен. Но първата песен, която чувам за деня много често определя и настроението ми за целия ден. Както се казва "деня се познава от сутринта".

Ще вкарам известна хронология:

Едно от първите музикални творби, с които съм характеризирал сутринта си беше не кое да е а Полета на Валкирията на Вагнер. ДА. Още като бях невръстно лапе на 13-14 години първото нещо, с което се събуждах бе това. Караше ме да се разбудя и ми даваше енергия за така трудните първи минути изпълнени с гурели, хрипове и агонизираща душа, трептяща за минутка сън в повече.


След този  ми "период", който продължи доста дълго време съм имал множество песни, с които съм се будил и са ми давали "сили". В повечето случаи е било просто концентрация върху творчеството на определена група или певец/певица. Ясно изразено пРъче, което ми е съпровождало сутрешната прозявка за малко по-дълъг период от време също е:


Има разбира се и други песни, с които съм ИНДЕНТИФИЦИРАЛ утрото си, докато пътувам с рейса. Прясно, разбира се е моето любимо за годината:


А тази сутрин като се събудих и си пуснах слушалките в рейса открих и точно това, което е нужно на слуховия ми апарат, за да поддържа крехкия баланс в организма ми!


За финал съм изготвил една плейлиста с различни песни, които съм използвал за разбуждане през годините в различни моменти. По принцип доста песни вероятно са пропуснати, а в бъдеще ще има и нови, които ще трябва да се добавят...

Малко или много за собствено улеснение си я правя, ама защо и да не я share-на? 


bonus gif:

Няма коментари:

Публикуване на коментар