понеделник, 28 ноември 2011 г.

Свят широк

През последните дни от ежедневния спам поток, който минава през мен директно и индиректно попаднах на 3 изключителни неща, които явно държа да споделя.

За леко въведение все пак ше плесна пред очите ви поредното арно gif-че, което ми попадна:


Първото е ... Корея търси талант.
ДА! Историята на момчето е как на 3 години е изоставен в сиропиталище, от което като станал  на пет са го изгонили и ежедневно са го малтретирали. Близо 10 години е спал в тоалетните... Оцелял е и показва на цяла Южна Корея (а явно и на света) своя талант. Изключително!

Просто, когато някой човек си мисли, че е стигнал дъното и е в лошо положение - това е пример за по-дъно от най-долното дъно. Бил е толкова под дъното, че като е погледнел нагоре е виждал дъното.

Това го пиша в добрия смисъл на нещата, защото...  просто вижте:


Второ нещо, което ме впечатли е ...Индия търси талант.. ахаха. ДА!

Какво да кажа освен "Щао Лин ряпа да ядат". Бе не съм сигурен дали баш е така, ама просто представят шоуто по уникален начин.

В общи линии описанието ми на случващото се на екрана е следното:
Нек'ви пичове си подскачат весело на неадекватна индийска музика, мятат нек'ви хварчилца, кефят се на живота, докато... РАЗРУХА, ПОГРОМ, СРУТИЩА!
Вижте и се убедете:

Последното, трето нещо, за което съм въодушевен е един dubstep producer (или к'вото там е модерно да се нарича), който случайно ми попадна в полезрението вчера. Има много силни миксове, които лично на мен доста ми допадат.

Enjoy:

bonus pic: 

Няма коментари:

Публикуване на коментар