петък, 11 ноември 2011 г.

Въодушевление presents

Към края на днешния ден се очертава един стандартно нестандартен завършек включващ многобройни действия от всякакво естество. 

Въпросното продължение на Pure Genius имаше изглед да се случи днес, но замисъла ще се осъщвестви в близкото бъдеще явно. Vol 2 ще го бъде някой ден, но музата ми бе разцепена от няколко други преплитащи се други музи, все пак ще си бръмна нек'во манджоре, но няма да заслужава обстойно или каквото и да е било показване.

Отново ще се състои нещо сходно на iNNERFiRE internal турнир, но не съвсем. Всичко това благодарение на неблагоразумния ми мозък да му хрумват нек'ви неща на момента без особени предпоставки. Ей тъй!


Просто се случва!

Както ми се случи и едно от любимите ми неща:
- Да попадна на някоя песничка, която да ми напълни душата и да имам желанието да цикля на нея бая дълго време!

Това вече е ставало през последните месеци с песни, като:


Историята се повтаря, след като по случайност попаднах на поредния бисер създаден от Noisia (или по-точно преправката на създаденото от DeadMau5):


Освен всички тези неща Закона за Местното Самоуправление ме гледа и ми подсвирква да му обърна внимание, ама някак си не успява да ме придърпа достатъчно... Все пак законите са, за да им се подчиняваме и в един момент ще почувствам "твърдата ръка на закона"!


UPDATE: Радвам се, че не съм вманиачен по 11.11.11, но все пак за манЯците - днес е 11.11.11 и честито ви, нека ви радва, шот няма да се повтори!

За ето това чудо писах в началото на статията: Турнир-предвестник тази вечер от 20:30

Няма коментари:

Публикуване на коментар