вторник, 28 февруари 2012 г.

Няма заглавие!

Да.

Няма заглавие, защото са събрани няколко нещица без определена обща цел, но всяко по отделно си е уникално само за себе си.

Първо към жените и тази така спорна дата в българския календар - 14ти февруари. 
- Вижте сега, то е ясно, че се празнува Трифон Зарезан (Нарезан според на някои митологията), но ако искате да се правим, че харесваме чуждовбутания празник "Св. Валентин" трябва и вие да се потрудите. Ето един добър пример, чрез който нежната аудитория (ако има такава) може да вникне в смисъла и да разбере какво ни е нужно:

Ако направите това за нас, да знаете че след това една седмица ще бъде Св Валентин не само за един ден!
Прехвърляме се към следващия етап от публикацията.

Както, може би част от вас знаят, може да се каже, че харесвам творчеството на триото, което носи сценично название NOISIA. Мислех, че съм минал през всичко,  което някога са правели и издавали, но явно съм грешал. Един умопомрачителен ремикс ми попадна тези дни, който сега ще припомня на тези, които го знаят и ще го покажа на тези, които не го знаят.


Надявам се да ви хареса!

Третата част ще бъде сбор от няколко различни гифове, които едва не ме събориха от смях през последните дни:

Това му се вика репортаж!

Увеселителен басейн в братска Русия

Обичам гепарди!

Това специално ми напомня на началното ми образование, когато учех английски по едни учебници, които носеха названието "Ring a bell"

П.П. По всичко си личи, че в края на този така снеговит месец - Февруари, ще съберем едно 10 000 посещения на сайта и по случая искам да ви пожелая на всички само хубави неща и стотици паници с шкембЯТА!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар