сряда, 28 март 2012 г.

Честита баба Марта!

Той и март месец си мина и аз пак нищо не пиша, ама какво да се прави.

Честита баба Марта, честит 8ми март, честито слънце, честит край на кишата. Успех с полените, защото и техния ред се задава много скоро!

Сега подред да сложа няколко любопитни неща. 

На първо място едно доста доволно тракче на някакъв канадски DJ, който стабилно разцепва:




От известно време ми се случва с това да заспивам и да се събуждам, просто е уникално!

Пролетта дойде и това тотално ми израдва живота. Малко по малко започвам да се събуждам от зимната летаргия и не ме свърта на едно място, което е естествено заради прекрасното време навън!

В никаква връзка с това ще сложа и малко различни снимчици на различни нещица:








Определено преобладават котките, ама какво да се прави доста са заляли мрежата с всякакви извратени животни, които правят заедно със собствениците си чудесии.

Няма коментари:

Публикуване на коментар