четвъртък, 29 март 2012 г.

Нов фон, ново нещо

Бих казал "нов фон, ново начало", обаче не мисля да го пиша точно това, защото не съм сигурен дали ще имам възможността и музата да пиша редовно, поне за сега...

Какво виждате коледният фон вече е премахнат и на негово място има няк'ва псайко чапла с обувки на ръцете. Просто нещо, което не се вписва в нищо е най-перфектното решение както винаги!

Да продължим нататак. Пролетта пукна, сливата е цъфвнала като майска роза, проблема е, че още дори април не е настъпил, но това няма особено значение като знаем, че света се върти, което е от своя страна ми напомня за това, че съм слабопаметен и за нищо не се сещам.

Аз съм един оксиморон! Йей, намерих си определение, което го допълва новото фоново изображение по незнаен, но изключително запълнен начин.


Великден настъпва скоро и съм гладен, мисля да пазя диета да не ям нищо, че на датата да изям едно агне... Не, никъв шанс, дори в момента нагъвам някакъв хляб с разнообразни неща, като чубрица и сол.

Тази сутрин ми беше малко нанагорнище, ама сега пия кафето и спира да ме боли главата малко по малко. Това също може да се дължи, че за n-ти път слушам ето това тракче:


Малко вероятно е точно това да ми помага, ама пък дроповете са си мощ и ми допадат!

Have a sunny April!



2 коментара:

  1. Пффф точне сега, си представям колко епик може да бъде да си оксиморон!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Нещо като скинар, борец за човешки права!

    ОтговорИзтриване