четвъртък, 9 февруари 2012 г.

asdfghjkl;

Аз съм едно изключително несериозно чадо, което не си обръща внимание на блога...

От доста време не съм писал и не е поради липса на време, а поради, нямам идея какво. Просто нямам муза да драсна, дори и един ред. Еми тая муза още не се е появила, ама все пак реших да подраскам :)



Какво се случи през последния месец?

ЗИМА, СНЯГ, КИША, СТУД, НЕЩА.

Като цяло беше един интензивен месец изпълнен с всякакви неща - хубави и лоши, ама лошите гледам да не ги помня много, а добрите просто ги забравям заради слабопаметния ми мозък. Преди последния ми пост нещо ме беше избило на философски теми и думички, ама то беше временно.

Едно философско умотворение ми хрумна преди няколко дни, когато бях на гости в предаването "Интернедите".
Toгава ме питаха:
- Кой си ти и за какво се бориш?
Аз на свой ред отговорих:
- Боря се да има шкембе за всяко дете!

Надявам се да споделяте борбата ми и в тези мразовити дни да похапвате люто и горещо шкембенце, че да ви бъде благо на душата.

Като цяло сега се замислям и виждам, че е имало доста неща, за които да драсна... ама просто не съм го правил.

Все пак да направя едно промо на предаването и епизода (който самия започва към 5-6-7 минута):


Като цяло, разбира се, става дума за Starcraft в едно стабилно количество от предаването (все пак за какво съм им иначе), също и разни други нашумели съвремени проблеми и интернет/гейминг случки.

От мен като за финал на този блог пост ще туря едно дежурно гифче, което да завърши нещата със стил:


До ново кишене!

Няма коментари:

Публикуване на коментар