петък, 26 август 2011 г.

Нормално утро

Представете си, случи се!

Тази сутрин се случи нещо интересно и вълнуващо. Сутринта беше НОРМАЛНА :)
За съжаление, аз явно не съм особено нормален и си я направих ненормална. Лудите съседи къртят с къртача, а аз като истински, виден български гражданин набичих музиката и то от тая дет лющи фазани и кърти паркет. К'во стана, нямам идея шот не чувам ник'ви други звуци.



В крайна сметка резултата е че си ям храната и си пия кафето, като давам възможност на слуховите ми рецептори да припаднат. В очакване съм на потните слънчеви лъчи да озарят всичко наоколо и да събирам казан с флуиди, в който мога да агонизирам по подходящ начин.

Прекалено захитряло умно почна да ми става, нека малко се върна на думата си:


Мозакът ми прави ей така:



Няма коментари:

Публикуване на коментар