сряда, 24 август 2011 г.

Пълноценно идиотско утро

Просто едно от любимите ми неща рано сутринта е след като се поосвестя да поразгледам мрежата и какво са сътворили познатите ми из КИБЕР реалността и да попадна на нещо, което ме съсипва от смях. Както се казва "денят се познава от утрото" и в повечето случаи е истина!

Та тази сутрин е една от тези сутрини.

Какво става?
Пускам си аз джинджипляктора да се джурка, лафя с некви неадекватни младежи, които още кофеиновата инжекция не ги е пронизъла в мозъчната кора, така че си неадекватстваме заедно. Поглеждам новия G+, където посъбрах разни познати вече и какво да видя. БИСЕР, ЗЛАТО, СЪКРОВИЩЕ... ГЕРДАН!

Не, нито едно от тея неща. Просто Евгени "Мечо" е сложил връзка с едно феноменално утрешно (нали става реч за утрото, значи ще бъде утрешно!) видео, което показва живота на селските идиоти в Англия!

YES YES YES

Сега някой да ми каже - какво по-яко от това?
- Още не си се събудил, пускаш си компа, храниш се с некви познати, псуваш некви други дебили, разглеждаш на ляво, на дясно и те заливат с идиотизъм. Обаче този идиотизъм не е проста идиотщина. Тук има класа и мисъл. Некво яко е и абсурдно смешно.

Останалото... ще ви оставя вие сами да прецените:

I'm an idiot, not a fool!


Няма коментари:

Публикуване на коментар