сряда, 24 август 2011 г.

Pendulum - Encoder

Понеже още не ми се спи (айде някой да ми каже смисъла да ставам в 11 и да си лягам в 3, като мога да лягам в 11 и да ставам в 7), си слушам музика и си цикля дюшеме.

Таааааа аз такъв, винаги като си седя и си чета некви статийки и чудесийки, и като ям, и като ходя по улицата, и като чета книга, и като уча, изобщо винаги слушам неква музика. И сега беше един от тези моменти винаги. 

Отдавна не си бях пускал Pendulum и той явно компютъра - Умна машина бре! Браво Атанасчо! - има некъв мозък и реши да си ми пусне Pendulum - Encoder. И некво яко е. Кефи. Готино. Слуша се. Става! Специално парчето, което ми се загнезди в мозъка, като гвоздей в глина е следното:


Чуйте песента, даже и да не харесвате стила им. Просто уникално звучене има, меко преплитане на звуците, не трябва да се пропусне тотално уникалната комбинация от разнородни инструменти и супер мега готин, фънки мънки край с разбиване на вълни в брега. Знам, че обичате морето. Аз не толкова, ма даже и мен си ме кефи. Наистина страхотна песен, заслужава си да прекарате 5 минути и малко в заслух (щом има захлас, що да няма заслух?)!



П.П. Клипа е 9 минути, ма просто е менте. След 5:10 няма нищо :( Слушайте на 720p/1080p за по-добро звучене, особено ако имате добра аудио техника ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!

Няма коментари:

Публикуване на коментар