сряда, 5 декември 2012 г.

Stream, неща & other stuff



Изобщо не съм писал в последно време. 


Доста несериозно отношение от моя страна, не че и времето ми е кът, ама мързела е огромен стимул да не се прави каквото и да е.

Като се замисля има доста неща, за които бих могъл да напиша, да покажа или да разкажа, ама като може и да не го правя, за какво?

Е след като една седмица стоя у дома и правя нищо все пак ме засърбяха пръстенцата да драсна (да начукам клавишите).

Общо взето тук ще се похваля, че си направих стрийм на StarCraft с почти сносно качество, където предавам някоя друга игричка и поразцепвам деца (е често и те - мен).



Снегът зарина улиците малко по малко, с него и студа, а с него и желанието ми да карам ски. Огромно разочарование за мен е, че и тази зима Витоша няма да ми предостави така очакваната възможност, за която копнея от дълго време. ОТНОВО :(


Осми декември отново е на дневен план, ама аз така и не го харесвам този празник, така че този път твърдо съм решил да ми мине покрай ушите НАПЪЛНО.

Скоро се надявам (но не обещавам), да напиша още редчета. Следващите с по-познатия ви крейзи kuku некадърен стил на драскане.


За финал бонус песничка:




Няма коментари:

Публикуване на коментар